Algemene Voorwaarden

INCORRECTE RESERVERINGEN
Gelieve er rekening mee te houden dat de verantwoordelijkheid voor de juiste data, het aantal gasten, het kamertype en eventuele fouten die tijdens het boekingsproces worden gemaakt, bij de boeker ligt. Wij kunnen geen uitzonderingen maken met betrekking tot onze annuleringsvoorwaarden en -kosten.

ANNULERINGSBELEID & TARIEVEN
Ons annuleringsbeleid is van toepassing op alle reserveringen zonder uitzondering.
Voor alle annuleringsvoorwaarden, zie: https://www.hotelaalders.nl/cancellation-policy

CONTANT GELD
We accepteren contante betalingen, maar we kunnen geen biljetten van €200,- en €500,- accepteren.

KOKEN & OPEN VUUR
Koken in de hotelkamers is ten strengste verboden door de gezondheidsautoriteiten.
Geen kaarsen of open vuur zijn toegestaan in de kamer of openbare ruimtes. Als het brandalarm wordt geactiveerd, worden de kosten van de hulpdiensten in rekening gebracht bij de gast.

BEDRIJFSGEGEVENS
Alle bedrijfsgegevens voor facturen moeten schriftelijk worden ingediend vóór de uitcheckdatum.
Geen wijzigingen (gastnamen, bedrijfsgegevens, etc.) kunnen worden aangebracht op de factuur na het uitchecken.

VERSTORING
In geval van ‘overmatige overlast’ (hard geluid, schade, ongepast gedrag) behoudt het hotel zich het recht voor om uw reservering onmiddellijk te beëindigen zonder restitutie van de reservering, noch de betaalde aanbetaling.

CREDITCARD AUTORISATIE & BORG
Het hotel behoudt zich het recht voor om creditcards voorafgaand aan uw aankomst te autoriseren.
Het hotel behoudt zich het recht voor om bij het inchecken een borg van €150 te vragen.

BESCHADIGINGEN & EXTRA REINIGINGSKOSTEN
We verwachten het grootste respect van onze gasten voor ons eigendom en bezittingen.
Bij schade veroorzaakt door ernstige nalatigheid van de gast, zijn we genoodzaakt alle kosten in rekening te brengen bij de verantwoordelijke boeker. Dit omvat reparaties tegen kostprijs, plus een dagtarief gelijk aan het dagtarief dat we in rekening zouden brengen als de kamer beschikbaar was, totdat de betreffende kamer weer verkoopbaar is.

Hotel Aalders hecht waarde aan een hoge hygiënenorm voor haar gasten.
Voor extreem vuile kamers wordt een extra schoonmaaktoeslag van €150 in rekening gebracht bij de gast.

Voor kamerdegradatie (zoals lichaamsafval) wordt een schoonmaaktoeslag van €250 in rekening gebracht, plus eventuele professionele externe reinigingskosten tegen kostprijs, plus een dagtarief gelijk aan het dagtarief dat we in rekening zouden brengen als de kamer beschikbaar was, totdat de betreffende kamer weer verkoopbaar is.

GROEPEN
Voor Groepsreserveringen gelden andere voorwaarden. Een Groepsreservering bestaat uit 4 of meer kamers. Bij het boeken van een groepsreservering wordt het totale bedrag van de reservering binnen 3 dagen na ontvangst van de boeking door het hotel in rekening gebracht op de creditcard van de boeker. De betaling voor de groepsreservering wordt niet gerestitueerd.

OVERMACHT
Hotel Aalders aanvaardt geen aansprakelijkheid en verstrekt geen enkele vorm van compensatie wanneer wij door omstandigheden buiten onze controle geen diensten kunnen aanbieden zoals overeengekomen: (natuur)ramp, brand, oorlog en terrorisme, stakingen, rellen, annulering van vlucht/trein/bus/boot, pandemieën, overheidsregelgeving, arbeidsgeschillen, ongunstige weersomstandigheden of andere uitzonderlijke en catastrofale gebeurtenissen, omstandigheden of noodgevallen die het onmogelijk maken om in ons hotel te verblijven.

SCHOONMAAK
Ons huishoudteam maakt al onze kamers dagelijks schoon.
Als je liever geen service wilt, geen probleem!
Dat gezegd hebbende: Hotel Aalders hecht waarde aan een hoge hygiënenorm voor al haar gasten.
Ons team moet de kamer daarom minstens om de andere dag tijdens je verblijf schoonmaken en servicen.

Het hergebruiken van handdoeken bespaart water en betekent minder detergenten die onze planeet vervuilen.
Bereid om je handdoek opnieuw te gebruiken? Hang het dan op het rek in je kamer. Wil je je handdoek vervangen? Laat het dan op de grond liggen.

De hoge standaard voor hygiëne en onze milieubewuste verantwoordelijkheden maken deel uit van onze gewetensvolle en commerciële inspanningen om de beste service aan onze gasten te bieden, terwijl we bijdragen aan een betere planeet.

AANSPRAKELIJKHEID
Hotel Aalders is niet aansprakelijk

 voor schade, verlies of diefstal van goederen en kan daarom niet verplicht worden om enige vorm van compensatie te betalen in dit verband. De hierboven genoemde beperkingen worden buiten beschouwing gelaten wanneer het resultaat te wijten is aan opzettelijke of bewuste roekeloosheid/nalatigheid van Hotel Aalders en haar team. Compensatie voor geleden schade veroorzaakt door nalatigheid wordt niet overschreden door de totale prijs die de gast heeft betaald voor de diensten aangeboden door Hotel Aalders. In geen geval zal de totale aansprakelijkheid van Hotel Aalders voor directe schade van welke aard dan ook een bedrag van € 250 overschrijden.

GEVONDEN VOORWERPEN
Alle gevonden voorwerpen worden geregistreerd door ons team en er wordt een melding naar de gast gestuurd over het gevonden object. Als we binnen 3 maanden geen reactie ontvangen, worden de item(s) aan een goed doel geschonken.

GEMISTE UITCHECK
Onze uitchecktijd is tot 11:00 uur 's ochtends. Als de gast niet aanwezig is in de kamer na 11:00 uur en de spullen zijn nog aanwezig, zal een van onze teamleden van het managementniveau de spullen inpakken om ervoor te zorgen dat de kamer kan worden schoongemaakt door ons huishoudteam voor de aankomende gasten van die dag. De bagage/spullen worden opgeslagen op een veilige en beveiligde plek en kunnen worden opgehaald bij de receptie. Er wordt een extra bedrag van €100,- voor inpakkosten in rekening gebracht, dat moet worden betaald bij het ophalen van de spullen.

MONUMENTAAL GEBOUW
We willen je graag laten weten dat Hotel Aalders is gevestigd in een rustige woonstraat in het hart van het Museumkwartier.
We vragen je vriendelijk om in gedachten te houden dat ons hotel is gelegen in een monumentaal pand uit 1902, wat betekent dat het niet zo geïsoleerd en geluiddicht is als moderne gebouwen tegenwoordig zijn.

Vanwege het feit dat het een monumentaal en voormalig woonhuis is, heeft ons hotel veel unieke hoekjes en gaatjes. Dit kan onder andere verhoogde badkamers, verhoogde drempel(s) en smalle gangen omvatten.
Al onze kamers zijn uniek qua grootte en afmetingen.

BETALINGEN
Als u het Flexibel Tarief heeft gereserveerd, betaald u bij aankomst.
Als u het niet-restitueerbare tarief heeft gereserveerd, wordt het bedrag van uw creditcard afgeschreven nadat u uw boeking heeft gemaakt.
Alle gereserveerde kamers worden in één keer betaald.
 

HUISDIEREN
Huisdieren zijn niet toegestaan in het hotel.

RESERVERINGEN
We nemen je persoonlijke gegevens en beveiliging zeer serieus.
Het is daarom alleen mogelijk om via onze website te boeken, waar je alle prijzen en beschikbaarheid kunt vinden.
Onze website biedt een veilige en beveiligde omgeving om je reservering met persoonlijke gegevens te maken. We kunnen geen reservering maken via e-mail of telefonisch.

KAMERSLEUTEL
Bij het verlaten van het hotel wordt de kamersleutel te allen tijde achtergelaten bij de receptie.
Dit is vanwege veiligheids- en brandveiligheidsredenen.

Verloren of gestolen sleutels resulteren in een vervangingskosten van €150. Er zullen pogingen worden ondernomen om contact op te nemen met de gast, die de gelegenheid krijgt om de sleutel binnen 7 dagen terug te bezorgen. Het niet nakomen hiervan zal resulteren in het in rekening brengen van de kosten aan de gast.

KAMER CAPACITEIT & MAXIMUM AANTAL GASTEN
Gasten mogen het opgegeven aantal personen op de reservering niet overschrijden, tenzij toestemming is gegeven door het hotelpersoneel.
Het is in geen geval toegestaan om met meer personen in de kamer te verblijven dan het maximale aantal gasten voor het geboekte kamertype.
Het maximale aantal gasten per kamertype is als volgt (dit geldt ook voor kinderen):

Kleine Eenpersoonskamer | max. 1 persoon*
Deluxe Kleine Eenpersoonskamer | max. 1 persoon*
Kleine Tweepersoonskamer | max. 2 personen*
Deluxe Kleine Tweepersoonskamer | max. 2 personen*
Comfort Tweepersoonskamer | max. 2 personen*
Deluxe Comfort Tweepersoonskamer  | max. 2 personen*
Driepersoonskamer | max. 3 personen*
Familiekamer | max. 4 personen*

Bij aankomst met meer personen dan het maximale aantal gasten van het gereserveerde kamertype, is de toegang tot de kamer beperkt tot het maximale aantal gasten van het gereserveerde kamertype: Dit betekent dat een extra kamer moet worden geboekt voor de overschrijdende persoon(en).

* Tot één kind tot 2 jaar oud kan gratis in de bestaande bedden slapen! Slechts één toevoeging van 0-2 jaar per kamer.

Een babybedje is mogelijk in de volgende kamers: Comfort Tweepersoonskamer, Deluxe Comfort Tweepersoonskamer, Driepersoonskamer en Familiekamer. Slechts één babybedje per kamer.
Het is niet mogelijk om een babybedje te plaatsen in onze (Deluxe) Kleine Eenpersoonskamer of (Deluxe) Kleine Tweepersoonskamer, maar kinderen tot 2 jaar kunnen gratis in de bestaande bedden slapen!

Neem rechtstreeks contact met ons op voor beschikbaarheid en om een babybedje te reserveren voor uw verblijf (slechts één toevoeging van 0-2 jaar per kamer).

Een extra bed is alleen mogelijk in onze Familiekamers. Slechts één extra bed per Familiekamer is mogelijk. Neem rechtstreeks contact met ons op voor beschikbaarheid en om een extra bed te reserveren voor uw verblijf.

In elk geval zal het annuleringsbeleid worden gehandhaafd.

ROOKBELEID
Hotel Aalders is een rookvrij hotel en hanteert een zerotolerancebeleid voor: Roken, Verdovende middelen & Drugs.
Dit beleid geldt voor alle kamers, balkons en openbare ruimtes. Bij roken in de kamer of wanneer drugs/verdovende middelen worden aangetroffen in de kamer of in openbare ruimtes, behoudt het hotel zich het recht voor om een boete van €150 + kosten voor eventuele schade op te leggen. Het hotel behoudt zich het recht voor om uw reservering onmiddellijk te beëindigen zonder restitutie van de reservering noch de betaalde aanbetaling, en juridische stappen zullen worden ondernomen.